Literary Literacy in the Brazilian Curricular Context: Interview with Rildo Cosson

Authors

DOI:

https://doi.org/10.18309/anp.v51i1.1281

Keywords:

Interview, Rildo Cosson, Literary Literacy, Brazilian Curriculum

Abstract

Interview with Rildo Cosson

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Geam Karlo-Gomes, Federal University of Pernambuco, Petrolina, Pernambuco

Professor da Universidade de Pernambuco – UPE. Líder do ITESI – Grupo de Pesquisa Itinerários Interdisciplinares em Estudos Sobre o Imaginário, Linguagens e Culturas (CNPq/UPE).

Peterson Martins Alves Araújo, Federal University of Pernambuco, Petrolina, Pernambuco

Doutor em Estudos da Linguagem (UFRN). Coordenador do Programa de Pós-Graduação Lato Sensu Ciências da Linguagem (UPE). Vice-líder do Grupo de Pesquisa ITESI/CNPq. Professor Adjunto da Universidade de Pernambuco – UPE.

Published

2020-05-08

How to Cite

Karlo-Gomes, G., & Martins Alves Araújo, P. (2020). Literary Literacy in the Brazilian Curricular Context: Interview with Rildo Cosson. Revista Da Anpoll, 51(1), 194–200. https://doi.org/10.18309/anp.v51i1.1281